مزو تراپی جوانساز

دکتر لیلا رحیمی

عضو انجمن آکادمی پوست آمریکا

هزینه مزوتراپی چقدر است؟


جهت مشاوره و تخمین مزوتراپی با ما در تماس باشید

مزوتراپی چسیت

مزوتراپی یک روش درمانی غیرجراحی است که معمولا برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود این تکنیک در سال 1952 در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور که در ابتدا از آن برای درمان درد استفاده کرد، توسعه یافت. از آن زمان مزوتراپی در زمینه زیبایی و جوانسازی ، ضد پیری-پزشکی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این یک روش جایگزین و بسیار موثر برای به دست آوردن یک اثر طبیعی ظاهری بازسازی پوست است. 

منزو جوانساز

فهرست مطالب

 مزوتراپی زیبایی در خدمت روند مداوم یافتن درمان‌های جوان‌سازی پوست است که نسبت به درمان‌های لیزر، درم ابریژن یا جراحی زیبایی کمتر تهاجمی هستند، اما در عین حال مؤثرتر و ماندگارتر از روش‌های زیبایی یا مراقبت روزانه هستند.

مزوتراپی در چه قسمت های زیبایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد؟


مزوتراپی زیبایی را می توان با کاهش اولین علائم پیری پوست مانند چین و چروک های ریز روی صورت، گردن و دکلته برای جوانسازی پوست به کار برد. دارای اثرات سفت کننده، لیفت کننده و آبرسانی است.
مزوتراپی همچنین می تواند برای درمان سلولیت استفاده شود. مواد فعال ویژه به نواحی آسیب دیده تزریق می شود که پس از چندین مشاوره منجر به بهبود قابل توجه ساختار پوست می شود. همچنین امکان تحرک مستقیم رسوبات چربی را فراهم می کند.
نشانه دیگر ریزش موی رایج است. مزوتراپی می تواند با تزریق مخلوط های مخصوص حاوی ویتامین ها و مواد محرک برای رشد مو در نواحی آسیب دیده پوست سر به ریزش مو در مردان و همچنین در بیماران زن کمک کند.
علاوه بر این، مزوتراپی را می توان با بوتولینوم توکسین روی صورت به معنای “مزو بوتاکس” انجام داد تا آرامش نرم و طبیعی عضلات بیش فعال را به دست آورد. این روش برای تعریق بیش از حد زیر بغل نیز قابل استفاده است.

روش انجام مزوتراپی چگونه است؟


در ابتدا بیمار به طور کامل توسط پزشک بررسی می شود. گزارش اختصاصی تهیه می شود و بیمار از احتمالات، اثرات و عوارض نادر درمان مزوتراپی مطلع می شود. در صورت استفاده از مزولیفت، در صورت لزوم می توان پوست صورت را با کرم بی حس کننده موضعی قبل از درمان بی حس کرد. متعاقباً روش مزوتراپی به صورت دستی یا با وسیله پزشکی ویژه ای به نام مزوگان انجام می شود. مخلوط های مجزا از مواد فعال مانند ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و اسید هیالورونیک با استفاده از بهترین میکرواینجکشن ها به آرامی به لایه های مختلف پوست از جمله بافت همبند و بافت چربی تزریق می شود. به این ترتیب سد پوستی نفوذ می کند و ترکیبات مخلوط مزوتراپی می توانند به طور فعال اثر خود را در محل مورد نظر بدن نشان دهند.
در صورت لزوم می توان این روش را با لایه برداری، فیلر یا تزریق بوتاکس ترکیب کرد. بدین ترتیب می توان بدون استفاده از چاقوی جراحی به جوانسازی پوست دست یافت.
در ابتدا کاربردها یک هفته در میان به مدت 2 ماه و درمان های بعدی یک بار در ماه به مدت 2 ماه دیگر انجام می شود. برای حفظ نتیجه، توصیه می شود دو بار در سال یک برنامه کاربردی داشته باشید. همانند تمام روش‌های درمان جوان‌سازی پوست، استفاده منظم از تنباکو و حمام آفتاب برای اثر طولانی‌مدت مزوتراپی کاملاً معکوس است.

با استفاده از مزوتراپی چه نتایجی را می توان انتظار داشت؟


برای جوانسازی پوست، استفاده مکرر از مزوتراپی منجر به بهبود ظاهر کلی پوست با افزایش خاصیت ارتجاعی و ظرفیت مرطوب کنندگی آن می شود. پوست شاداب، روشن و طبیعی به نظر می رسد. این اثر “اثر درخشش مزو” نامیده می شود. اگر از اسید هیالورونیک در مخلوط استفاده شود، این برنامه “مزو لیفتینگ” نامیده می شود.
“مزو بوتاکس” همچنین چین و چروک های ریز روی صورت را کاهش می دهد. ظاهر صورت بازتر و شاداب تر می شود. استفاده از آن در زیر بغل پس از چند روز منجر به بهبود قابل توجه تعریق بیش از حد در آن ناحیه می شود.
مزوتراپی که برای سلولیت استفاده می شود منجر به سفت شدن پوست و بهبود ساختار پوست می شود.
ریزش مو، چه منتشر، چه آندروژنتیک یا آلوپسی آره آتا، اغلب می تواند در مردان و همچنین در زنان با چندین کاربرد مزوتراپی معکوس شود.

آیا مزو تراپی چوانساز عارضه دارد ؟


به شرطی که این روش توسط پزشک متخصص انجام شود، استفاده از مزوتراپی تقریباً هیچ عارضه ای ندارد. مانند هر نوع تزریقی، احتمال ایجاد هماتوم های کوچک یا تحریکات پوستی وجود دارد که معمولاً پس از چند روز از بین می روند.
بلافاصله پس از عمل، پوست بیمار ممکن است چرخ های کوچکی را نشان دهد، گاهی اوقات با لکه های خونریزی کمی. خونریزی بعد از چند ثانیه متوقف می شود. به طور کلی هیچ اثر نامطلوب پایداری وجود ندارد. فقط در صورت آلرژی یا بارداری، برخی درمان ها توصیه نمی شود.

هزینه های درمان مزوتراپی چقدر است ؟

قیمت ها در کلینیک ها و مطب های پوست و زیبایی متفاوت است و به میزان توان پرداخت شما بستگی دارد. به دلیل اینکه مزوتراپی باید چندین بار تکرار شوند. برای درمان زیبایی صورت، برای اطلاع از قیمت ها به پیج اینستاگرام ما دایرکت دهید یا از قسمت ارتباط با ما با منشی های ما در تماس باشید .

نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان