فیلر الانسه

Ellansé جدیدترین نوع محرک زیستی کلاژن است. این خواص منحصر به فرد را نشان می دهد که هنوز در پرکننده های پوستی موجود دیده نشده است. با توجه به ویژگی های خاص آن و تعداد مناطقی که می توان با این نوع پرکننده درمان کرد، اجازه دهید شما را با الانسه و تمام مزایایی که به همراه دارد آشنا کنیم.

فیلر الانسه : جدیدترین نوآوری در درمان چین و چروک
همانطور که احتمالا می دانید، پرکننده های آرایشی در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند. صدها هزار زیباجو راضی که به دنبال طراوت، حجم و شکل پوست خود هستند، انواع مختلفی از درمان های چین و چروک را امتحان می کنند. با این حال، برخی از درمان ها بهتر از سایرین هستند.

به هر حال، نتایج به عوامل زیادی بستگی دارد، و اگر شنیده‌اید که یک فیلر جوان‌کننده خاص برای کسی کار می‌کند، به این معنا نیست که برای شما هم کار خواهد کرد. پوست ما منحصر به فرد است. برای کشف آن و یافتن راه حل عالی وقت بگذارید. مطمئناً پرسنل مجرب ما بسیار خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

وقتی صحبت از طیف پرکننده های پوستی موجود می شود، باید بدانید که دائماً در حال گسترش است. این ممکن است نشان دهنده یک مشکل اضافی باشد. وقتی گزینه های زیادی وجود دارد، کدام درمان چین و چروک را انتخاب کنیم؟ همانطور که قبلاً گفتیم، هیچ پاسخ جهانی برای این سوال وجود ندارد، اما طبق تجربه ما، فیلرهای الانس محصول بسیار موثری هستند. حالا بیایید ببینیم چرا و چگونه.

فیلر الانسه

انواع فیلر الانسه


به لطف فرمول منحصر به فرد، تزریق چین و چروک الانس نه تنها چین و چروک ها را صاف و اصلاح می کند، بلکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کند. به عبارت دیگر، الانس نه تنها عواقب را درمان می کند، بلکه علل را نیز درمان می کند. به همین دلیل است که جدیدترین پرکننده‌های پوستی مانند این نتایج شگفت‌انگیز، طبیعی و طولانی‌تری ارائه می‌کنند.

در واقع میزان ماندگاری فیلر الانسه به انواع مختلف ، که امروزه در ایران مرغوبترین نوع فیلر الانسه الانسه نوع M هستش بستگی دارد. چهار نوع مختلف از الانس وجود دارد:

الانسه S = یک ساله

الانسه M = دوساله

الانسه L = سه ساله

فیلر الانسه

کدام مناطق را می توان با فیلر الانسه تزریق و درمان کرد؟
نواحی مختلف را می توان با این نوع پرکننده درمان کرد. معمولاً از فیلر جوان کننده الانس برای قسمت های بالایی صورت، میانی و پایینی صورت و همچنین نواحی مختلف هر یک از این نواحی استفاده می شود. برای دست هم قابل استفاده است. بسته به آناتومی خاص هر ناحیه، تکنیک های مختلفی استفاداست که حجم و عمق تزریق را تعیین می کند.

کاربرد ضد چین و چروک فیلرهای الانسه


Ellansé از میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون و ژل کربوکسی متیل سلولز آبی تشکیل شده است، اما کلاژن کلید اصلی آن است. این محصول تولید کلاژن را تحریک می کند و علائم پیری را کاهش می دهد و به حفظ خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست کمک می کند.

پوست با گذشت زمان کلاژن طبیعی خود را از دست می دهد که منجر به ظاهر خسته و پیر و ایجاد چین و چروک و چین می شود. با این حال، پس از تزریق فیلر الانسه، می توانید نتایج فوری را مشاهده کنید. به علاوه، از آنجایی که پرکننده‌ها با گذشت زمان توسط بدن دوباره جذب می‌شوند، نتایج طولانی‌مدت و مزایای بی‌شماری از درمان را مشاهده خواهید کرد.

نتایج بینظیر تزریق فیلر الانسه

درمان ELLANSE چه مدت طول می کشد؟
خبر عالی این است که درمان چین و چروک با فیلر الانسه زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. این روش ساده و ایمن است و معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد. پس از آن، می توانید مستقیماً به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید، در حالی که نتایج بلافاصله پس از اولین بار قابل مشاهده و رضایت بخش هستند. در صورت لزوم می توان درمان را تکرار کرد.

علاوه بر این، توصیه می شود در 24 ساعت اول از ورزش شدید و همچنین قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید برای مدتی خودداری کنید.

فیلر الانسه

نتایج فیلر های پرکننده الانسه چین و چروک چقدر طول می کشد؟
بسته به نوع پروفایل محصول Ellansé که پزشک شما به شما توصیه می کند، نتایج می تواند بین 1 تا 4 سال باقی بماند. فقط به عنوان یادآوری، اثرات اکثر پرکننده های پوستی موجود بر پایه هیالورونیک اسید بین 4 تا 6 ماه باقی می ماند.

آیا درمان با فیلر الانسه دائمی است؟
نتایج به دست آمده پس از درمان چین و چروک الانس غیر دائمی است. با این حال، الانس به عنوان یک پرکننده محرک کلاژن، با القای تولید کلاژن طبیعی، نتایج طولانی‌تری را در مقایسه با سایر پرکننده‌های پوستی موجود در حال حاضر ارائه می‌کند. همانطور که قبلاً گفتیم، بسته به گزینه انتخابی Ellansé، نتایج می تواند بین 1 تا 4 سال باقی بماند.

نمونه تزریق فیلر الانسه و تاثیر آن روی لیفت پوست و چین و چروک

تعداد جلسات تزریق فیلر الانسه ؟

برای بهترین نتایج ممکن، الانسه در لایه های عمیق تر پوست قرار داده می شود. با این حال، این به یک پزشک واجد شرایط بستگی دارد که بگوید چند درمان مورد نیاز است. پاسخ به این سوال بسته به تفاوت های بیمار، علائم قابل مشاهده پیری و اثرات مورد نظر متفاوت خواهد بود. معمولاً برای به دست آوردن نتایج فوری به یک جلسه نیاز است اما ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

مزایای درمان تزریق چین و چروک فیلر الانسه
هنگام استفاده از درمان های تزریق چین و چروک فیلر الانسه، نتایج فوری از جمله افزایش حجم، اصلاح چین و چروک و کانتور صورت را مشاهده خواهید کرد. از سوی دیگر، نتایج طولانی مدت با افزایش تولید کلاژن طبیعی ارائه می شود.

چه چیزی فیلر الانسه را با سایر تزریقات چین و چروک مجزا میکند؟
این فرمول جادویی الانسه است که آن را از سایر تزریقات چین و چروک متفاوت می کند. این یکی از بهترین محرک‌های کلاژن است زیرا پس از تزریق، آبشاری از فرآیندهای مختلف ایجاد می‌کند که منجر به تشکیل رشته‌های کلاژن جدید، حیاتی و سالم می‌شود. خاصیت ارتجاعی پوست از اینجا می آید.

فیلر الانسه از چه چیزی ساخته می شود؟
همانطور که قبلا ذکر کردیم، الانس از میکروسفرهای پلیکاپرولاکتون (PCL) و ژل کربوکسی متیل سلولز آبی (CMC) تشکیل شده است. PCL تولید الیاف و مولکول های کلاژن جدید را تحریک می کند، در حالی که CMC برای مدت طولانی در پرکننده های پوست استفاده شده است و دارای مشخصات ایمنی عالی است.

مزایای برتر تزریق فیلر الانسه در مقایسه با سایر فیلرهای صورت
الانسه تمام مزایایی را که می‌توانید از پرکننده‌های پوستی موجود انتظار داشته باشید، اما در عین حال نتایج طولانی‌تری را ارائه می‌دهد. همچنین، چندین مزیت متفاوت در مقایسه با سایر فیلرهای صورت وجود دارد:

  • عملکرد پایدار
  • اثربخشی هزینه
  • نتایج فوری
  • جذب زیستی کل
  • الانسی در مقابل پرکننده های اسیدی
  • Ellansé از نظر طول عمر و کارایی چندین مزیت را ارائه می دهد. نتایج طولانی تر و طبیعی تر برخی از مزایای اصلی هستند.

عوارض جانبی معمول فیلرا لانسه چیست؟
ممکن است پس از درمان عوارض جانبی وجود داشته باشد. معمولاً اینها عوارض جانبی هستند که می توانید از هر تزریق دیگری انتظار داشته باشید، مانند قرمزی، تورم خفیف و کبودی. آنها موقتی هستند و همه چیز به زودی پس از درمان به حالت عادی باز می گردد.

ناحیه های که فیلر الانسه را میتوان تزریق کرد ؟

ناحیه های تزریق فیلر الانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا سوالی دارید؟

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مسئله می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس گرفته و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره تلفنی رایگان