دسته‌بندی نشده
هایفوتراپی یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های زیبایی غیرتهاجمی است که به  عنوان جایگزینی مناسب برای جراحی‌های پرخطر در حوزه زیبایی مطرح شده است. این فناوری نوین برای لاغری موضعی صورت و بدن به کار گرفته می‌شود؛ اما در برخی موارد ممکن است باعث چاقی صورت نیز شود.در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا این روش باعث لاغری صورت می‌شود یا خیر. برای اطلاعات بیشتر و کامل‌تر، شما را دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله مفید همراه ما باشید.

هایفوتراپی صورت چیست؟ آیا هایفو پوست را روشن می‌کند؟

هایفو بیشتر برای کانتورینگ صورت، برداشتن غبغب و سفت کردن پوست صورت شناخته می‌شود. هایفوتراپی با لیفت کردن صورت و سفت کردن پوست، افتادگی چشم را برطرف می‌کند و همچنین در زاویه‌سازی گونه‌ها و خط فک نیز موثر است. این دستگاه با از بین بردن چربی‌های اضافی به صورت دائمی، چنین نتایجی را به دست می‌آورد.علاوه بر کانتورینگ صورت، هایفو می‌تواند بافت پوست را با کاهش اندازه منافذ، بهبود اسکار آکنه، خطوط ریز و چین و چروک‌ها بهبود بخشد و پوست را صاف‌تر کند. اثربخشی هایفوتراپی به شدت وابسته به مهارت افراد انجام دهنده است؛ بنابراین باید به کسانی مراجعه کنید که آموزش‌های لازم را دیده و مدارک مربوطه را دارند.

ارتباط هایفو و لاغری صورت چیست؟

هایفوتراپی با بهره‌گیری از امواج فراصوت، انرژی تولید می‌کند که سلول‌های چربی را تا دمای 60 تا 65 درجه سانتی‌گراد گرم می‌شوند. حتی قرار گرفتن سلول‌های چربی در برابر این دما برای مدت کوتاهی به نابودی آنی سلول‌ها منجر می‌شود. این سلول‌های چربی به طور دائم از بین می‌روند و به صورت طبیعی از طریق غدد لنفاوی از بدن دفع می‌شوند. به همین دلیل، می‌توان گفت که هایفو به لاغری صورت کمک می‌کند.با این حال، این مزیت تنها زمانی حاصل می‌شود که به متخصصان آموزش‌دیده و مجرب مراجعه کنید. متاسفانه برخی افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزش تزریق ژل یا شهریه‌های دیگر دوره‌های پوست و مو، اقدام به تاسیس مراکز زیبایی غیرمجاز می‌کنند و این افراد با نقض اصول و نکات ایمنی، سلامت مراجعه‌کنندگان را به خطر می‌اندازند.تصویر شماره یک هایفوتراپیتصویر ـ دوم ـ هایفوتراپی

مزایای لاغری صورت با هایفوتراپی

اول از همه، هایفو سریع‌ترین راه برای چربی سوزی صورت است و هیچ‌گونه دردی به همراه ندارد. این روش بدون درد، به شما کمک می‌کند که همزمان با لاغر شدن صورت، چین و چروک‌ها نیز کمتر شوند. از دیگر مزایای هایفوتراپی می‌توان به ایجاد خط گونه و فک مشخص‌تر و همچنین سفت و صاف‌تر شدن پوست اشاره کرد. در واقع، این تکنیک اثر لیفت کنندگی دارد و زیبایی طبیعی را به شما هدیه می‌دهد. برخلاف روش‌های پرخطری مانند جراحی که نیاز به بیهوشی، برش و بخیه دارند، هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی است و بنابراین نیازی به این مراحل پیچیده ندارد. همین ویژگی آن باعث می‌شود که عوارض چندانی بر جای نگذارد و دوره نقاهت کوتاهی داشته باشد. در نتیجه، شما می‌توانید بدون نگرانی از عوارض جدی، زیبایی و جوانی را دوباره تجربه کنید. 

آیا بعد از هایفو لاغری صورت می‌توان ورزش کرد؟

از آنجایی که هایفو یک روش درمانی مبتنی بر حرارت است، ورزش سنگین یا هر فعالیتی که موجب تعریق شدید شود، بلافاصله پس از انجام این درمان توصیه نمی‌شود. دلیل آن این است که ناحیه تحت درمان نباید بیش از حد گرم شود. به همین ترتیب، استفاده از سونا و جکوزی نیز در روز درمان ممنوع است. اما، پس از گذشت 48 ساعت از زمان درمان، ورزش منظم می‌تواند به ماندگاری اثرات هایفو کمک کند. با این‌ حال، توصیه می‌شود که سوالات مهمی مانند مراقبت‌های پس از هایفو را حتما از اپراتور خود بپرسید تا با توجه به شرایط خاص شما، پاسخ مناسبی دریافت کنید.

آیا هایفو پوست را سفت می‌کند؟

هایفو تکنولوژی پیشرفته‌ای است که برای سفت کردن پوست بسیار موثر است و به عنوان گزینه‌ای فوق‌العاده برای لیفت صورت و کانتور بدن بدون نیاز به جراحی شناخته می‌شود. افرادی که آموزش هایفو را دیده‌اند، می‌توانند با بکارگیری این دستگاه، افتادگی و شلی پوست صورت و بدن را درمان کنند و از این طریق سلولیت، خطوط ریز و چین و چروک‌ها را به حداقل برسانند.هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند دمایی بیش از 65 درجه سانتی‌گراد ایجاد می‌کند. این افزایش دما، باعث آسیب دیدن سلول‌های پوست می‌شود و در نتیجه آن، فرآیند بازسازی حرارتی صورت می‌گیرد که به لیفت و سفت شدن پوست کمک زیادی می‌کند. در درمان هایفو از امواج اولتراسوند برای ایجاد حرارت دقیق و متمرکز زیر پوست استفاده می‌شود. این حرارت کنترل شده به عمق بافت نفوذ کرده و با تحریک ساخت کلاژن و الاستین جدید، فرآیند بازسازی طبیعی پوست را آغاز می‌کند که منجر به لیفت و سفتی واضح در نواحی مختلف پوست، از جمله صورت و بدن، می‌شود.علاوه بر مزایای زیبایی، هایفو روشی غیر تهاجمی است، به این معنا که نیاز به برش یا تزریق ندارد و درد و زمان بهبودی آن نیز نسبت به روش‌های جراحی کمتر است. جلسات درمانی هایفو معمولا کوتاه هستند و افراد بلافاصله پس از درمان می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند. در پایان، استفاده از هایفو توسط افراد آموزش‌دیده و متخصص می‌تواند نتایج بهتر و ایمن‌تری را به همراه داشته باشد. همچنین، با توجه به تکنولوژی پیشرفته و کاربردهای گسترده آن، هایفو روشی محبوب برای دستیابی به پوستی جوان‌تر و سفت‌تر بدون نیاز به جراحی است.

نتایج هایفو چقدر دوام دارد؟ ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

پس از سپری کردن یک دوره اولیه سه جلسه‌ای از درمان هایفو، اثرات آن می‌تواند به مدت 12 تا 18 ماه باقی بماند. برای حفظ و حتی افزایش این نتایج، می‌توان جلسات منظم مکمل برگذار کرد که به طولانی‌تر شدن مدت ماندگاری کمک می‌کند. برای اطمینان از کارایی و طول عمر هایفوتراپی صورت، توصیه می‌شود به افراد متخصص و آموزش دیده مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا سوالی دارید؟

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مسئله می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس گرفته و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره تلفنی رایگان